Beko DFN 2520 S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko DFN 2520 S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

affwas 21-01-2010
Geschreven voor: Beko DFN 2520 S

Ik heb nu sinds 4 maanden mijn Beko DFN2520 in gebruik.
Het is mijn eerste afwasmachine en ik vindt het super dat ik nu niet meer hoef af te wassen. Ik kan hem echter niet goed vergelijken met ander machines.
En al met al ben ik er wel tevreden over. Hij wast wel goed; en droogt redelijk goed. Opvallend was dat in het begin hij beter droogde. Wat mij wat tegen viel was de buitenkant. Ik dacht dat het een metalen machine was. Maar het is metallook, kunstof dus dat ik wel wat een kwetsbaar materiaal vindt. Je krijgt er makkelijk een kras in. Maar al ben ik tevreden.

jocha1963 29-12-2009
Geschreven voor: Beko DFN 2520 S

Beko 2520s het beste wat ik tot nu toe heb gehad stil ,zuinig ,proper ,en toch niet te duur

truus30 16-09-2009
Geschreven voor: Beko DFN 2520 S

Heb deze vaatwasser 5 maanden in mijn bezit, en hij wast niet meer schoon. Fabrikant gebeld en is gekomen die zei u moet eerst alles met een borstel schoonmaken voordat u het in de vaatwasser zet. Ik begrijp dat je etensresten eraf moet halen wat normaal is, maar alles onder een kraan met een borstel moet schoonmaken, kan ik net zo goed met de hand afwassen.
En de filter met soda schoonmaken nooit van gehoord. Monteur vond de machine wel goed terwijl mijn vuile vaat op de aanrecht stond en hij is zo de deur uit gelopen. Wat een service hier zijn ze nog niet klaar mee.

warmentuuter 26-05-2009
Geschreven voor: Beko DFN 2520 S

Eindelijk weer een vaatwasser de goed en stil zijn werk doet. Hiervoor hadden we een duurdere Whirlpool. Dat was één bak ellende! Blij dat we daar van af zijn. Wat ons met de Beko opviel dat deze super stil is. En dat is prettig in een open keuken. De indeling van de rekken is goed zodat alles er makkelijk in kan. Het waterresultaat is niets op aan te merken. Een vaatwasser waar we blij mee zijn zeker om zijn prijs.

MrsBibi 17-04-2009
Geschreven voor: Beko DFN 2520 S

We hebben hem nu 11 maanden en ben nog steeds zeer tevreden. Wij vinden hem helemaal niet veel lawaai maken.Hij is heel praktich in te ruimen kan veel in en word echt goed schoon en droog. Ja plastic wil wel eens een beetje nat blijven in de randjes maar dat is over het algemeen bij alle vaatwassers.
De glazen glimmen en worden niet dof.Ik gebruik wel zout en glansspoelmiddel erbij. Niet zo'n 3 in 1 blokje, maar neutraal.De sevrice van Beko heb ik tot nu toe als positief ondevonden. Ik had ook wat vragen over deze machine en inmiddels heb ik er meer van en bij het mailen over info mailen ze zeer snel terug en zeer duidelijk in hun uitleg ook telefonisch zeer vriendelijk en behulpzaam al bel je meerdere keren.

sjaak doelemans 16-04-2009
Geschreven voor: Beko DFN 2520 S

Goedkoop is duurkoop met dit apparaat.

Deze vaatwasser valt erg tegen. Ik heb de vaatwasser nu een maand en inmiddels te koop gezet. De vaatwasser geeft veel geluid (vooral de pomp) en heeft een aantal maanden vastgezeten in bepaalde programma's. Dan moet je de stekker vervolgens uit het apparaat halen om de boel te resetten. Waardeloos. Daarnaast valt het wasresultaat enorm tegen. Helaas een miskoop. Ik ga weer voor de kwaliteitsmerken die elders op Kieskeurig vermeld staan.

thesij 15-04-2009
Geschreven voor: Beko DFN 2520 S

ik heb deze beko afwas machine sinds vandaag
een ding begrijp ik even niet ik heb zijn eerste programma gedraaid op 60 graden het lampje was rood en heb toen de deur open gadaan en de machine was nog helemaal nat van binnen dus kan iemand mij vertellen of ik had moeten wachten tot het lampje groen was bevoorbeeld verder lekker stil en de kleur vind ik erg mooi

RiaB 04-05-2008
Geschreven voor: Beko DFN 2520 S

Wij zijn sinds vrijdag in het bezit van deze vaatwasser.Ik vind hem heel mooi om te zien,wast goed schoon.Dit is onze eerste vaatwasser dus ik weet niet hoe droog het bij andere is,maar zie toch nog wel wat spullen die ik even na moet drogen.Ik heb alleen nog maar op 60 graden afgewassen.Hij maakt heel weinig geluid.Kortom wij zijn tot nog toe zeer tevreden.

chyta 10-04-2008
Geschreven voor: Beko DFN 2520 S

Hebben deze machine nu bijna 2 weken ,en zijn er dik tevreden over .
Hij wast echt goed schoon ,ook op het korte programma ,is stil .
Heeft veel mogelijkheden om te vullen .

Roy Koopmans 20-11-2007
Geschreven voor: Beko DFN 2520 S

Deze machine voldoet aan alle verwachtingen!
Ook op de economische programma's werkt deze machine perfect!
De machine is makkelijk in te stellen en is behoorlijk stil.
Hoe de levensduur zal zijn?
Dat zal de toekomst leren, maar wat mij betreft is het een aanrader!